ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

نیسان 370Z نیسمو ٢٠١٥

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

نیسان 370Z نیسمو ٢٠١٥



نیسان علاقه‌مندان به خودروهای Z خود را در گرهم آیی سالیانه ZDAYZ در فونتانای ایالت کارولینای شمالی دور هم جمع کرد تا مدل نیسمو از 370Z را برای سال 2015 به آن‌ها نشان دهد. 370Z نیسمو از به‌روزرسانی خفیفی در ظاهر و بهینه سازی در بخش فنی سود می‌برد. سیستم تعلیق کاملاً ارتقا یافته است و برای اولین بار از یک سیستم انتقال نیروی 7 سرعته خودکار در این خودرو استفاده شده است.
در بخش طراحی، سپرها و چراغ‌های LED روزتاب تغییر کرده‌اند. دو باله قرمز رنگ نیز در زیر سپر جلب توجه می‌کند. این لبه قرمز رنگ در دامن کناری، آینه‌ها و چراغ‌های جلو و دیفیوزر عقب نیز دیده می‌شوند.
چرخ‌های 19 اینچی آلیاژی جدید با طراحی بهتر و اسپویلر عقب کوچک‌تر و اگزوزهای بزرگ خودرو نیز بسیار جلب توجه می‌کنند. در مجموع طراحی جدید به سمت شباهت بیشتر با برادر بزرگ‌تر یعنی نیسان GT-R بوده است.
 
اشتراک گذاری کنید...
 

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:نیسان,370,نیسان 370,

] [ 1:22 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

طراحی نسل بعدی نیسان GTR



 طراحی جدیدی از نسل بعد نیسان GT-R به اینترنت راه پیدا کرده است. این طراحی با الهام از کانسپت اسپرت سدان که اوایل ماه جاری در نمایشگاه NAIAS در دیترویت معرفی شده بود، طراحی شده است.
، وقتی کانسپت اسپرت سدان در نمایشگاه آمریکای جنوبی به نمایش گذاشته شد، افراد بسیاری تصور کردند که این کانسپت پیش‌نمایشی از نسل بعد ماکسیما است اما عده‌ای هم فکر می‌کنند که برخی نشانه‌ها و المان‌های طراحی این کانسپت یادآور مدل GT-R و احتمالا پیش‌نمایشی از نسل بعد این مدل قدرتمند است. گفته شده که معرفی و عرضه رسمی GT-R بعدی در سال 2016 صورت خواهد گرفت.
باید به این نکته هم توجه کنیم که اندی پالمر، مدیر اجرایی نیسان نزدیک به دو هفته پیش گفته بود که نسل بعدی GT-R از ظاهری «بسیار خشن و وحشی» بهره می‌برد. نکته مهم دیگر حرف‌های او این بود که این سوپرخودروی محبوب احتمالا مجهز به سیستم هیبریدی خواهد شد و همانطور که پیش از این هم گزارش شده بود، نام این خودرو احتمالا R-Hybrid است. نیسان اواخر ماه آگوست گذشته، حق این نام را به صورت قانونی خرید و آن را به اسم خود ثبت کرد.
 
http://cdn.carbuzz.com/images2/350000/1000/0/351009.jpg

[ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:نیسان,جی تی آر,نیسان جی تی آر,

] [ 16:42 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

شاسی بلند کوپه قشقایی




نیسان تصمیم دارد در مقابل عرضه نمونه های جدید رینج روور اووک نسخه ای اسپرت تر از شاسی بلند کوچک قشقایی را تولید کند.

در حالی که رینج روور به فکر عرضه شاسی بلند های کوپه در بازار اروپا اقتاده است نسخه اسپرت تر و کوپه قشقایی می تواند سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد و با این خودرو رقابت کند.

مارکو فیورا وانتی – مدیر برنامه ریزی های راهبردی محصولات نیسان در اروپا- گفت : ما در حال حاضر فعالیت خودروسازان دیگر من جمله هوندا ، آئودی و ولوو را تحت نظر داریم و تنها نظاره گر کار آن ها در بازار نیستیم .


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:نیسان,قشقایی,نیسان قشقایی,

] [ 18:46 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

سدان اسپرت نیسان

 
نیسان خودرو سدان اسپرت خود را که در اوایل سال جاری آن را به عنوان یک خودرو نسل آینده خوانده بود، در نمایشگاه دیترویت با شعار عملکرد، نوآوری و فن آوری از آن پرده برداری کرد.
 در حقیقت طراحی و توسعه این سدان اسپرت یک هدیه از طرف شرکت نیسان برای خود شرکت نیسان به مناسبت 80 سالگی تاسیس کارخانه است که با گنجاندن دو کلاس اسپرت و سدان در یک مجموعه، طرحی بی‌نظیر را ترسیم و خودرویی خوب را تولید کرده‌اند، هرچند این خودرو فعلا در مرحله یک طرح اولیه قرار دارد اما می‌توان از همین الان برای موفقیتش در بازار امیدوار بود.

  cloob Twitter Facebook Google Bookmarks Google Buzz Digg yahoo  delicious FriendFeed

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:نیسان,اسپرت,سدان,

] [ 16:27 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نیسان IDx Nismo، حریف تویوتا

http://khodrobank.ir/Reviews/770120__dom1275.jpg

 

نیسان در نمایشگاه توکیو نشان داده که دست به ریسک‌های زیادی زده است که یکی از آن‌ها بی‌شک IDx Nismo است. خودرویی که از نظر طراحی بسیار تغییر کرده و با چهره‌ای دگرگون شده قدم به بازار گذاشته است.
نیسان IDx Nismo به طول 4.1 متر، به عرض 1.8 متر و به ارتفاع 1.3 متر می‌باشد. به دلیل اینکه نیسان IDx Nismo هنوز یک مدل مفهومی بسیار ناپخته است، نیسان پیشرانه‌ای را برای آن در نظر نگرفته اما پیشرانه‌ای که فعلا روی آن نصب شده یک موتور 1.6 لیتری مجهز به توربوشارژر است. در هر صورت هر پیشرانه‌ای که نیسان روی IDx Nismo نصب کند باید از نظر توان تولیدی با حریفانی مانند تویوتا GT86 رقابت کند.
حال باید دید آیا نیسان این خودرو را آن هم با طراحی جدید خود به مرحله تولید و جنگ با تویوتا GT86 می‌فرستد یا خیر؟

[ پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,

] [ 19:44 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نیسان BladeGlider، شوخی یا جدی؟

http://khodrobank.ir/Reviews/nissan-bladeglider-concept-2.jpg

 

اگر نام نیسان جلوی این خودرو نبود شاید به طنز خبری تبدیل می‌شد اما وقتی نیسان نه تنها می‌گوید این پروژه کاملا جدی است بلکه می‌خواهد این خودروی عجیب و غریب را به مرحله تولید نیز برساند.
نیسان BladeGlider یک خودروی برقی با طول 1.8 متر و با عرض تنها یک متر است که از مدل DeltaWing الهام گرفته و از نظر آیرودینامیکی بسیار قوی به نظر می‌رسد. در این خودرو تنها 3 صندلی وجود دارد یعنی راننده در وسط می‌نشیند و دو نفر نیز می‌توانند پشت سر او در خودرو سوار شوند.
اگرچه ممکن است چهره نیسان BladeGlider آنقدر عجیب باشد که بسیاری فکر کنند این خودرو هرگز به بازار نخواهد آمد اما نیسان اعلام کرده که یک نمونه از آن را ساخته و امتحان نیز کرده است! حال باید دید که آیا نیسان می‌تواند BladeGlider را آن هم با این چهره وارد بازار کند یا خیر؟

[ پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,

] [ 19:43 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تولد دوباره قشقایی

http://khodrobank.ir/Reviews/Nissan-Qashqai_2014_800x600_wallpaper_0b.jpg

 

نیسان به تازگی دومین نسل از یکی از موفق‌ترین خودروهای خود به نام قشقایی را معرفی کرده که نسبت به مدل قبلی کاملا تغییر کرده و چهره‌ متفاوتی دارد.
با وجود اینکه از نظر کیفیت و تجهیزات، نیسان قشقایی در مدل 2014 تغییرات زیادی کرده است اما قیمت آن تنها کمی از قیمت مدل‌های کنونی یعنی 16895 پوند بالاتر خواهد بود ولی در مدل‌های با قوی‌ترین پیشرانه و کامل‌ترین امکانات قیمت آن به 27 هزار پوند هم می‌رسد.
پیشرانه‌هایی که روی قشقایی نصب می‌شود در ابتدا یک پیشرانه 1.2 لیتری مجهز به توربوشارژ است که می‌تواند 113 اسب‌بخار را تولید کند. بعد از آن یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو دیزل است که توان تولیدی آن 108 اسب‌بخار است و در انتها یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو دیزل وجود دارد که می‌تواند حداکثر 128 اسب‌بخار را تولید کند.
به صورت استاندارد روی قشقایی یک گیربکس 6 سرعته دستی نصب می‌شود اما روی مدل‌های 1.6 لیتری می‌توان یک گیربکس خودکار نیز نصب کرد که نیسان آن را CVT Xtronic می‌نامد.
اگر بخواهیم از موفقیت‌های قشقایی بگوییم، باید گفت که اولین نسل از قشقایی پرفروش‌ترین خودروی نیسان در کل تاریخ فورش این شرکت در اروپا می‌باشد. متاسفانه نسل اول این خودرو با تمام موفقیت‌ها و فروش بالایی که در بازارهای مطرح جهانی داشت به دلیل مشکلاتی نتوانست به حضور خود در بازار داخل ادامه دهد. امیدواریم با بهتر شدن وضعیت صنعت خودروی کشور شاهد بازگشت نیسان قشقایی به بازار داخل نیز باشیم.

[ جمعه 17 آبان 1392برچسب:نیسان,قشقایی,

] [ 20:14 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آئودی R8 در استخدام پلیس دوبی

http://khodrobank.ir/Reviews/487426_608929669165503_1015446471_n.jpg

http://khodrobank.ir/Reviews/1385765_608931715831965_1426508722_n.jpg

 

چندی پیش پلیس دوبی اعلام کرده بود که می‌خواهد خودروی Brabus B63 S Widestar را برای خود به خدمت بگیرد. اما گویا اشتهای پلیس دوبی سیری ناپذیر است و در نمایشگاهی که هم‌اکنون در این شهر برپاست از جدیدترین خودروهای خود رونمایی کرده است. گل سرسبد آن‌ها یک آئودی R8 می‌باشد که در کنار یک مرسدس‌بنز SL63 AMG و نیسان GTR خودنمایی می‌کند.
البته قبلا پلیس این شهر اعلام کرده بود که از یک ب‌ام‌و M6 گرن کوپه و یک فورد ماستنگ نیز استفاده خواهد کرد.
اوایل سال جاری میلادی نیز پلیس دوبی یک لامبورگینی آونتادور و فراری FF را نیز به خدمت گرفته بود.

[ جمعه 17 آبان 1392برچسب:پلیس,دوبی,آئودی,

] [ 20:13 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نسخه ی ویژه نیسان GT-R به نام Midnight Opal

سرانجام خودروساز ژاپنی نیسان رسما از نسخه سفارشی جی تی آر پرده برداری کرد و جانی دوباره به طرفداران کودزیلا بخشید.

2014 Nissan GT-R Midnight Opal

 

این نسخه که نیمه شب اوپال نام گرفته است به صورت محدود تولید خواهد شد،یعنی تنها 100 عدد که پنجاه تای آن سهم آمریکا می باشد.اما این نسخه چه تفاوتی با نسخه استاندارد دارد؟اولین موضوعی که در طراحی مشخص است،رنگ خاص آن است که چشم را نوازش می‌دهد.البته یک اسپویلر فیبر کربنی و چرخ‌های آلومینیومی که با تیتانیوم پوشانده شده‌اند هم بسیار جلب توجه می‌کنند. نکته جالب درباره این خودرو نصب پلاک پوشش طلا روی این نسخه می‌باشد که شماره سریال هر خودرو روی آن حک شده است.

اما زیر هود این خودرو بدون تغییر باقی مانده است،یعنی این خودرو می‌تواند مانند نسخه استاندارد 545 اسب بخار قدرت و 463 پوند فوت گشتاور تولید کند.قیمت این خودرو حدود 6 هزار دلار گران تر از نسخه پرمیوم است که به 106 هزار دلار می رسد و فروش آن از ماه سپتامبر شروع می شود.

[ جمعه 28 تير 1392برچسب:,

] [ 2:4 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

گودزیلا جنتلمن شد

 

خودروساز ژاپنی نیسان،کودزیلای جنتلمن را معرفی و سپس به فرانسه فرستاد،از این خودرو تنها 10 عدد تولید خواهد شد.

Nissan GT-R Gentleman Edition

Nissan GT-R Gentleman Edition

قیمت این نسخه که جنتلمن نام دارد از 125.970 دلار آغاز می‌شود،این خودرو دارای رنگ خاکستری خاص و آرم‌های مخصوص می‌باشد.

nissan-gt-r-gentleman-edition-launched-photo-gallery-medium_2

nissan-gt-r-gentleman-edition-launched-photo-gallery-medium_5nissan-gt-r-gentleman-edition-launched-photo-gallery-medium_6
به محض مشاهده کابین تو دوزی چرم قرمز،کیف عینک آفتابی سفارشی،کیسه های مخصوص و پلاک تیتانیومی داشبورد جلب توجه می‌کند.

 

 

 

nissan-gt-r-gentleman-edition-launched-photo-gallery-medium_1

nissan-gt-r-gentleman-edition-launched-photo-gallery-medium_12nissan-gt-r-gentleman-edition-launched-photo-gallery-medium_11

هیچ تغییری به زیر کاپوت این خودرو نفوذ نکرده است،یعنی این خودرو از همان موتور آشنای 3.8 لیتری V6 استفاده می‌کند که قادر است 550 اسب بخار نیرو تولید کند.نسخه جنتلمن تنها در نمایندگی‌های رده بالای نیسان در فرانسه قابل سفارش می‌باشد.

nissan-gt-r-gentleman-edition-launched-photo-gallery-medium_7      nissan-gt-r-gentleman-edition-launched-photo-gallery-medium_15      nissan-gt-r-gentleman-edition-launched-photo-gallery-medium_8

ارائه این نسخه یک حرکت عجیب و غریب از سوی تیم بازاریابی نیسان فرانسه می باشد و به گفته آن ها تنها هدف از اینکار ایجاد تحول است.

 

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 20:35 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نیسان Friend-ME برای مردان جوان!

 

خودروی مفهومی جدید نیسان تحت عنوان Friend-Me برای جلب توجه نسل جدیدی از مشتریان چینی در نمایشگاه وسایل نقلیه شانگهای رونمایی شد. خودرویی که به گفته نیسان اولین خودروی طراحی شده ویژه مردهاست!

Nissan Friend-ME concept

Nissan Friend-ME concept

این خودروساز ژاپنی معتقد است بزودی مردان جوان چینی بزرگترین قسمت بازار اتومبیل را تشکیل خواهند داد و نیسان به طور حتم تولیدات خود را برای جلب رضایت این قشر، افزایش خواهد داد. سیاست تک فرزندی در چین که از دهه 80 آغاز شد، منجر به گزینش و افزایش فرزندان پسر در این کشور شد که اکنون یک جمعیت 240 میلیونی را شکل می دهند. خودروی مفهومی Friend-Me دارای یک طراحی آینده گرایانه و چشمگیر است که برای این جوانان جذاب بنظر خواهد رسید.

Nissan Friend-ME concept shanghai

Nissan Friend-ME concept shanghai

این خودرو با ارتفاع کوتاه، بدنه پهن و برآمدگی های کوتاه و خطوط عضلانی علاوه بر القای حسی خوب، به نوعی خشن و اسپرت هم به نظر می رسد. چراغ های جلو و عقب این مدل به صورت بومرنگی طراحی شده اند که ظاهرا این روزها به نوعی مد تبدیل شده است.

درون خودرو فضایی برای سوار شدن چهار سرنشین در نظر گرفته شده و برای هر صندلی یک صفحه نمایش قرار داده شده است. نیسان از این صفحه نمایش ها برای نمایش محتویات موجود در گوشی هر فرد برای تمام سرنشینان استفاده می کند. درون کابین خودرو از یک کنسول میانی منحصر بفرد استفاده شده که در طول اتومبیل قرار گرفته است.

Nissan Friend-ME concept dashboard

Nissan Friend-ME concept dashboard

Friend-Me می تواند به راحتی به یک خودروی واقعی بدل شود زیرا طراحی آن بر اساس مدل های سدان کنونی نیسان بوده و به قطعات نسبتا خاصی برای تولید احتیاج ندارد. به علاوه سامانه انتقال قدرت هیبردی نیسان تحت عنوان PureDrive می تواند به اندازه کافی و حتی بیشتر، برای رفت و آمد در شهرها نیرو تولید کند.


 

[ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,

] [ 18:18 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

Nissan GT-R

 

نیسان به تازگی قیمت پایه رسمی برای خودروی GT-R track edition مدل 2014 در ایالات متحده را اعلام کرد .

به گزارش CarXR.ir : این خودرو که مدت نه چندان دوری در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو حضور یافته بود ، بار دیگر و با اعلام خبر انتشار فهرست قیمت گذاری شده اش در ایالات متحده توانست در صدر اخبار قرار بگیرد .

 

 

 

طبق اعلام شرکت تولید کننده قیمت پایه نیسان GT-R track edition در ایالات متحده 115710 دلاری می باشد و این بار این خودرو امکانات بی نظیر سامانه تعلیق اسپرت ، اسپویلر عقب از جنس الیاف کربنی و رینگ های آلمینیومی مجهز شده است .

 

البته کابین خودرو در این تغیرات مد نظر قرار گرفته و به صندلی های اسپرت ریکارو مجهز شده است .

 

 

نیسان GT-R جدید دارای یک موتور 3.8 لیتری توربو دوقلو V6 به توان 545 اسب بخار و بیشینه گشتاور 627 نیوتون متر است . این موتور در کنار یک جعبه دنده شش سرعته کلاچ دوقلو قرار گرفته است .

 

قرار است تنها 150 دستگاه از هر خودروی GT-R track edition تولید شود .

 

[ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 14:52 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه